2012. október 22., hétfő

Na Na-sii..~7.fejezet.♥~


"...Dangdang-ha-ge haneu-reul bwah ije shijagil 

ppuniya eokkae-l pyeo
Ne ane gateun ni-ga isseo himdeu-reodo 

po-gi mara tashi hanbeon
I-reona soneul jaba tashi i-reona.."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



"Csak egy üres hely volt és az egy fiú mellett volt. Amint ránéztem a fiúra megdöbbentem."


- MinHo?! - esett le az állam.
- Na Na-ssi!? - ő id ugyan úgy meglepődött mint én. 
Remek. 
Egy irtóhelyes pasi mellett kapok helyet, de olyan bunkó mint a föld. 
Mondhatom nagyon boldog voltam. 


- Na, milyen volt az első napod? - jött ki a konyhába Seung.
- Jó, képzeld Minho az osztálytársam - meséltem neki.
- Már mint Gikwang Minho-ja?! - esett le bátyám álla is.
- Ezek szerint nem csak én reagáltam így, mikor találkoztunk - kuncogtam.
- Remélem nem bántott meg téged semmivel! 
- Nyugi, ha meg is bánt, tudok magamra vigyázni - mosolyogtam.
- Ajánlom is! - mutatott rám fenyegetően. 
Én csak kuncogtam, majd beballagtam a szobámba.
Éppen csörgött a mobilom.
HeeRa volt az.
- Áh, annyeong - köszöntem vidáman.
- Annyeong, ráérsz? 
- Most? - lepődtem meg.
- Igen, szeretnénk bemutatni neked valakit - hallottam meg a háttérből SungGi kuncogását. 
- Öm... rendben, átjöttök vagy menjek át én? - kérdeztem mosolyogva.
- Inkább nyisd ki az ajtót. 
Értetlenül néztem, majd felálltam, s kiballagtam.
Mikor kinyitottam HeeRa és SungGi egyszerre ugrottak rám visítozva.
- Na, kit akartok bemutatni? - néztem körbe, de nem láttam sehol senkit.
- Senkit, csak megszívattunk - nevettek.
- Köszi - nevettem el én is magam, majd bementünk a szobámba.


- Öcséd merre van? - kérdezte SungGi. 
- Szerintem még suliban - mosolyogtam. 
- Ééééés.... HyunSeung? - kérdezte elpirulva HeeRa.
- A szobájában gyakorol - kuncogtam rajta.
- Min kuncogsz?! - vont kérdőre.
- Rajtad, olyan cuki vagy mikor elpirulsz - nevettem, mire SungGi is elkezdett kuncogni.
- Ya, te kis... - állt fel, de akkor nyílt a szobám ajtaja.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bocsi, hogy ennyi késéssel írok részt.~
Megpróbálok mostantól előbb hozni :$
Remélem tetszett.>.<
Véleményt.~
Byey♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése