2012. május 20., vasárnap

Na Na-sii..~3.fejezet.♥~

"...na ajikdo neoreul jiul su eobseo
jakkujakku niga saenggangna
niga neomu bogo sipeo
bamsae hansumdo jal su eobseo
nae mam changmuneul dudeurineun bissori
niga tteona beorin geujari
neomunado geuriwoseo
bamsae hansumdo jal su eobseo nan..."


         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~    
"Mikor már épp kiakartunk lépni az ajtón anyu megszólalt: "

- Gyerekek! Hová mentek? 
- Kicsit körbenézünk a városban, ha nem baj - mondta a bátyám.
- Nem gond, de este 8-ra max legyetek itthon.
- Jójó. Itthon leszünk. Ne aggódj. 
- Na, akkor mi mentünk is. Sziasztok - köszöntünk el.
- Sziasztok - köszönt el anyu is. 

A bátyámmal már lassan 1 órája sétáltunk mikor megláttuk JunHyung-ot. Odamentünk hozzá, hogy köszönjünk neki, de mikor odaértünk észre vettünk még négy ismeretlen alakot is. 

- Sziasztok - köszöntünk mosolyogva.
- Áh, sziasztok. Hát ti? - köszönt JunHyung mosolyogva.
- Sziasztok - köszönt a négy ismeretlen alak.
- Ah, de udvariatlan vagyok. Ő itt Yang YoSeob, Yoon DooJoon, Son DongWoon és Lee Gikwang - mutatta be a srácokat JunHyung - Ők pedig Kim Na Na és Jang HyunSeung akiről meséltem nektek - mutatott be minket is. - Áhá, te leszel az új táncos? - kérdezte asszem DooJoon.
- I- Igen- dadogott a bátyám, de én oldalba böktem egy kicsit jelezve, hogy " te idióta minek dadogsz?! "
- Akkor üdv a csapatban. Mi leszünk a többi tag. Én vagyok a Leader - mutatott magára DooJoon - YoSeob a főénekes - mutatott a fiúra aki mosolyogva integetett nekünk - JunHyung a rapper - mutatott JunHyungra aki csak mosolygott - Gikwang a csapat izom embere - nevették elmagukat a srácok - DongWoon pedig a maknae - mondta DooJoon majd HyunSueng felé fordult - Te leszel a főtáncosunk - mondta mosolyogva.
- Igen, tudom - mosolygott a bátyám.

Még egy kit beszélgettünk a holnapi nappal kapcsolatban. Mondjuk én nem nagyon figyeltem rájuk szóval azt sem tudom miről beszélgettek igazán. : $

- Mennyi az idő? -kérdezte YoSeob.
Én ránéztem a karórámra és majdnem szívínfartust kaptam.
- fél 8 - mondtam majd oda fordultam a bátyámhoz - Oppa. Mennünk kell. Még haza is kell érjük. És nekem nincs kedvem anyu lecseszéséhez - mondtam komolyan.
- JóJó. Mehetünk. Örülök a találkozásnak majd még beszélünk. Sziasztok - hajoltunk meg illedelmesen majd elmentünk.

Otthon anyu majdnem leszedte a fejünket mivel késtünk 2 percet (-_-).
Vacsora után elmentem fürdeni majd elmenetem aludni.

~~Reggel~~
Arra keltem, hogy a bátyám csapkodja az ajtómat.
- Na Na! Na Na! kelj már fel az isten szerelméért - dörömbölt az ajtón.
Ránéztem az órára még csak reggel háromnegyed 10 volt.
Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból. Kócos fejjel, köntösbe, nyuszis mamuszba oda vánszorogtam az ajtóhoz kinyitottam amin a bátyám szó szerint beesett. xD

- Ya! Mit dörömböl hajnalok hajnalán az ajtómon? - szidtam le.
- Megbeszéltünk valamit nem emlékszel ? - vonta fel a szemöldökét.
- Nem (._.) <-- vágtam ilyen fejet.
- Aihhss! Komolyan mondom. Öltözz már fel! Megbeszéltük még elalvás előtt, hogy elkísérsz ma - magyarázta.
- Ja, tudom már. De már tegnap találkoztunk a srácokkal akkor minek kell megint oda menni? - kérdezte még mindig álmosan. 
- Mert ma próbálunk. Nem emlékszel, hogy azt beszéltük ma próbálunk és te elkísérsz - szidott le elég csúnyán. ( :| )
- Bocsi, nem nagyon figyeltem mivel az utca másik oldalán volt egy irtó helyes pali és annak tanulmányozásával voltam elfoglalva - mondtam kicsit elpirulva. 
- Aihss! Még csak most jöttünk de te már pasizni akarsz. Na Na-sii! Szedd össze magad és induljunk! - lökött be az ajtón majd becsapta. 

Én gyorsan elkészültem majd elindultunk. Mikor oda  értünk már mindenki ott volt.
Elég nagy meglepettség ült ki az arcomra mikor megláttam még három ismeretlen alakot. 

~ Komolyan mondom. Még hány emberrel fogok találkozni. és még csak kettő napja vagyunk itt - mondtam magamba majd alaposabban megnéztem az illetőket. 
Két lány és egy fiú volt. A fiún megakadt a szemem.
~ ez a tegnapi srác az utca másik feléről - döbbentem meg. 



YoSeob, DooJoon, DongWoon 



Gikwang


JunHyung



HyunSeung



Kim Na Na





[ Az Új szereplők arcát még nem mutatom meg vagy is csak neki.. mivel a két lányt már szerintem sejtitek ki az úgyhogy erre az arcra várni kell míg felfedem a kilétét :D Remélem tetszett ez  a rész.^^ véleményeket kérek :DD ♥♥ ^^  ] 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése