2012. május 20., vasárnap

Na Na-sii..~4.fejezet.♥~





"...Neomu chakhan neonde neon geudaeroinde Oh
I don’t know I don’t know
Naega wae ireoneunji
Geutorok saranghaenneunde neon yeogi inneunde Oh
I don’t know
Ije nal chatgo sipeo...."

                       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~    


" ~ ez a tegnapi srác az utca másik feléről - döbbentem meg. "

~ Ezt nem hiszem el.. Milyen furcsa egybeesés -gondoltam magamba miközben szorosan bátyám mellett mentem.
- Na Na! Mért vagy ilyen bújós? - kérdezte zavartan bátyám.
- Nem tudom.. Viszont ezért még kapni fogsz, hogy felkeltettél - mondtam szúrós tekintettel.
- Ha nem ígéred meg akkor nem keltelek fel - vágott vissza.
Ezt a kis veszekedést DooJoon törte meg.
- Áh, látom megjöttetek - mosolygott.
- Igen, csak a reggel kicsit rosszul indult. Igaz Na Na? - fordult felém gúnyosan a bátyám amire én csak kinyújtottam a nyelvem.
- Hóhóó! Testvér vita a legjobb - mosolygott Gikwang.
- Honnan tudod? - kérdeztem félénken.
- Nekem is van testvérem. Ott ül - bökött a fejével arrébb ahol az a fiú ült akit tegnap az utcán láttam.
- Ö.. A- a testvéred? - döbbentem meg.
- Igen, tegnap amikor találkoztunk pont tőle jöttünk mivel abba a kis kávézóba dolgozik - magyarázta Gikwang.
- Áh, értem - vakartam zavarodottan a fejem.
- Ő a barátnőm Hwang SungGi - mutatta be JunHyung a barátnőjét. Nagyon szép lány volt (o.o)
- Annyeong Kim Na Na vagyok - hajoltam meg illedelmesen.
- Annyeong Na Na - hajolt meg SungGi is - Ő itt a testvérem Hwang HeeRa.
- Annyeong HeeRa - üdvözöltem őt is.
- Annyeong - köszönt illedelmesen.
- Hello! Lee Min Ho vagyok - köszönt kicsit flegmán a fiú.
- Szia. Én K.... - nem bírtam befejezni mert a szavamba vágott.
- Tudom kivagy. Hallottam az előbb - mondta megint flegmán.
- Ya! Min Ho! Ne legyél ilyen bunkó és udvariatlan - szidta le testvérét Gi. 
- Jól van na - emelte fel védekezőileg mellkasa előtt kezét.
- Kérj bocsánatot!
- Bocs - kért tőlem bocsánatot eléggé bunkón.

- Ne foglalkozz vele. Mindig ilyen - mondta mosolyogva HeeRa.
- Már megszoktam, hogy így viselkednek velem.. Szóval nem nagyon hat meg a flegmasága - mosolyogtam vissza.
- Ezt, hogy érted? - kérdezte SungGi.
- Úgyhogy engem Magyarországon is piszkáltak és flegmáztak velem - meséltem nekik a dolgokat.

Észre sem vettük de már délután 1 óra volt. Úgy elbeszélgettük az időt. Akkor vettem észre mikor HyunSeung szólogatott.
- Na Na. Indulunk haza. Gyere - mondta majd megragadta a kezem.
- Ha gondoljátok majd holnap nézzetek át - kiabáltam a lányok után.
- Rendben. Szia.
- Sziasztok - intettem nekik majd HyunSeung elrángatott mert tudta, hogy milyen vagyok..
Én ha elkezdek beszélgetni nem bírom abba hagyni egy jó ideig.

- Jaj, oppa.. nem bántam meg,hogy elmentem. Amúgy JR-nek holnap kezdődik a suli, nem? - kérdeztem útközben.
- Asszem igen.. Mért?
- Csak kérdeztem. Milyen volt az első próba?
- Ahhoz képest jó, hogy az első volt.
- Ennek örülök.
- Az a Min Ho gyerek egy tuskó - állapította meg miközben fintorgott egyet.
- Ch.. nekem mondod (-.-)


Ezek után már nem beszéltünk. Mikor hazaértünk Seung elment fürdeni én pedig elmentem a szobámba relaxálni.
Mikor benyitottam a szobámba JR feküdt az ágyamon.

- JR! - szólítottam meg - JR!
- ....- semmi válasz.

~ komolyan mondom - mondta dühösen majd odamentem az ágyhoz, hogy megnézzem mit csinál. Ekkor vettem észre, hogy alszik.

- Jaj, kisöcsém neked is van szobád (-_-) mért az én szobámba kell aludj?! - mérgelődtem magamba.

****

JR elkezdett mocorogni. Végre már lassan 1 órája várok, hogy felkeljen. ._.

- Noona! Mért vagy itt a szobámba_? -kérdezte komásan.
- Drága kisöcsém. Ez az én szobám - mondtam kuncogva.
- Mi?! - nyitotta ki hirtelen szemét - jaj, bocsáss meg. Nem volt szándékomban elaludni, de olyan kényelmes volt az ágyad, hogy reggel átjöttem és amint látom el is aludtam.
- Semmi gond, de most menj fürdeni aztán aludni mivel már este van.
- Rendben, de te nem mész fürdeni?
- Én már fürödtem - mosolyogtam.

JR kiment a szobából én pedig behuppantam az ágyba és egyből el is aludtam.

~~Reggel~~









DooJoon







HyunSeung




Gikwang




Lee Min Ho








Kim Na Na



Hwang HeeRa




Hwang SunGi.



[ Ez kicsit rövid lett, de ennyire futotta. : ) Bye^^ véleményeket. :) ]





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése